加入我的最愛  |   設定為首頁  |   圖片上載  論壇音樂模式    非音樂模式   
 
I-See 論壇

I-See 論壇 註冊 登錄 會員 勳章中心 MSN宣傳系統 虛擬形象 音樂盒中心 隨機圖片中心 Flash 遊戲 會員相冊 新手手冊 娛樂設施 幫助 簡體中文 界面風格




 發新回覆
發新主題 發新投票
標題: ._.
載入中 ...
way. (we can!we can!)
吹水神手
Rank: 4



會員編號 305743
精華 0
積分 9024
帖子 8041
威望 0 點
I-See幣 25476 錢
GAME幣 99 個
口水 0 滴
MSN宣傳 0 次
性別  男
配偶 純愛
閱讀權限 100
註冊 2007-4-15
註冊天數 7012
狀態 離線
  閱讀全部
發表於 2007-5-10 06:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 敏_-3- 於 2007-5-10 06:05 PM 發表
早早      -3-

打牌啊?





I-See Forum @ All rights reserved.
頂部
way. (we can!we can!)
吹水神手
Rank: 4



會員編號 305743
精華 0
積分 9024
帖子 8041
威望 0 點
I-See幣 25476 錢
GAME幣 99 個
口水 0 滴
MSN宣傳 0 次
性別  男
配偶 純愛
閱讀權限 100
註冊 2007-4-15
註冊天數 7012
狀態 離線
  閱讀全部
發表於 2007-5-10 06:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 敏_-3- 於 2007-5-10 06:14 PM 發表

唔係
岩岩去左睇書之嘛

冇人陪我打
自己打好冇癮

我輸到P街





I-See Forum @ All rights reserved.
頂部
way. (we can!we can!)
吹水神手
Rank: 4



會員編號 305743
精華 0
積分 9024
帖子 8041
威望 0 點
I-See幣 25476 錢
GAME幣 99 個
口水 0 滴
MSN宣傳 0 次
性別  男
配偶 純愛
閱讀權限 100
註冊 2007-4-15
註冊天數 7012
狀態 離線
  閱讀全部
發表於 2007-5-10 06:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 敏_-3- 於 2007-5-10 06:19 PM 發表

-口-  冇咁誇張掛""

我都係得29000左右的分咋 -3-

我得番7千定8千 = =

之前個ac  -2萬幾 = =





I-See Forum @ All rights reserved.
頂部
way. (we can!we can!)
吹水神手
Rank: 4



會員編號 305743
精華 0
積分 9024
帖子 8041
威望 0 點
I-See幣 25476 錢
GAME幣 99 個
口水 0 滴
MSN宣傳 0 次
性別  男
配偶 純愛
閱讀權限 100
註冊 2007-4-15
註冊天數 7012
狀態 離線
  閱讀全部
發表於 2007-5-10 06:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 敏_-3- 於 2007-5-10 06:21 PM 發表

XD 我個fd試過見人地得-50幾萬
問人地做咩唔換ac
佢話佢鍾意XD

-錢好玩 = =''

好悶  





I-See Forum @ All rights reserved.
頂部
way. (we can!we can!)
吹水神手
Rank: 4



會員編號 305743
精華 0
積分 9024
帖子 8041
威望 0 點
I-See幣 25476 錢
GAME幣 99 個
口水 0 滴
MSN宣傳 0 次
性別  男
配偶 純愛
閱讀權限 100
註冊 2007-4-15
註冊天數 7012
狀態 離線
  閱讀全部
發表於 2007-5-10 06:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 敏_-3- 於 2007-5-10 06:23 PM 發表

點解負錢好玩 -口-"



你想點呀
其實我都好悶
佢地去曬勁舞.......

型law= =

我玩唔到勁舞





I-See Forum @ All rights reserved.
頂部
way. (we can!we can!)
吹水神手
Rank: 4



會員編號 305743
精華 0
積分 9024
帖子 8041
威望 0 點
I-See幣 25476 錢
GAME幣 99 個
口水 0 滴
MSN宣傳 0 次
性別  男
配偶 純愛
閱讀權限 100
註冊 2007-4-15
註冊天數 7012
狀態 離線
  閱讀全部
發表於 2007-5-10 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 敏_-3- 於 2007-5-10 06:26 PM 發表

-口-
輸到負錢又真係幾勁ge= ="


點解玩唔到........

= =..   

入唔到game





I-See Forum @ All rights reserved.
頂部
way. (we can!we can!)
吹水神手
Rank: 4



會員編號 305743
精華 0
積分 9024
帖子 8041
威望 0 點
I-See幣 25476 錢
GAME幣 99 個
口水 0 滴
MSN宣傳 0 次
性別  男
配偶 純愛
閱讀權限 100
註冊 2007-4-15
註冊天數 7012
狀態 離線
  閱讀全部
發表於 2007-5-10 06:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KI.disorder 於 2007-5-10 06:33 PM 發表

純純真可愛

希都好可愛





I-See Forum @ All rights reserved.
頂部
way. (we can!we can!)
吹水神手
Rank: 4



會員編號 305743
精華 0
積分 9024
帖子 8041
威望 0 點
I-See幣 25476 錢
GAME幣 99 個
口水 0 滴
MSN宣傳 0 次
性別  男
配偶 純愛
閱讀權限 100
註冊 2007-4-15
註冊天數 7012
狀態 離線
  閱讀全部
發表於 2007-5-10 06:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 敏_-3- 於 2007-5-10 06:34 PM 發表

你ac被禁嗎XD

話我有乜乜程式  





I-See Forum @ All rights reserved.
頂部
way. (we can!we can!)
吹水神手
Rank: 4



會員編號 305743
精華 0
積分 9024
帖子 8041
威望 0 點
I-See幣 25476 錢
GAME幣 99 個
口水 0 滴
MSN宣傳 0 次
性別  男
配偶 純愛
閱讀權限 100
註冊 2007-4-15
註冊天數 7012
狀態 離線
  閱讀全部
發表於 2007-5-10 06:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 敏_-3- 於 2007-5-10 06:37 PM 發表

你放木馬程式咩  
咩程式搞到唔俾你入呀

依家冇心機理電腦依d野 = =  ..

我玩唔到勁舞有其他野玩啊





I-See Forum @ All rights reserved.
頂部
way. (we can!we can!)
吹水神手
Rank: 4



會員編號 305743
精華 0
積分 9024
帖子 8041
威望 0 點
I-See幣 25476 錢
GAME幣 99 個
口水 0 滴
MSN宣傳 0 次
性別  男
配偶 純愛
閱讀權限 100
註冊 2007-4-15
註冊天數 7012
狀態 離線
  閱讀全部
發表於 2007-5-10 06:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KI.disorder 於 2007-5-10 06:38 PM 發表

我不可愛

希寶  





I-See Forum @ All rights reserved.
頂部
載入中 ...
 發新回覆
發新主題 發新投票


載入中 ...


當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 08:09 PM

  Powered by Discuz!  © Comsenz Inc.
Processed in 0.122076 second(s), 8 queries , Gzip enabled

清除 Cookies - 聯繫我們 - I-See 論壇 - Archiver - WAP